604 974 474 kontakt@kids-montessori.pl

Aktualności

  • Sensoplastyka w żłobku.

    Dodano: 2019-10-16
    Sensoplastyka w żłobku.

    Więcej
  • Wycieczka do Biblioteki w Podkowie Leśnej.

    Dodano: 2019-10-15
    Wycieczka do Biblioteki w Podkowie Leśnej.

    Więcej

DZIEŃ W PRZEDSZKOLU

PLAN    DNIA    PRZEDSZKOLAKA

7.00 – 9.00 : Schodzenie się dzieci.

Witam się z Paniami oraz koleżankami i kolegami. Przygotowuję salę do pracy własnej: porządkuję pomoce i otoczenie, podlewam kwiaty, karmię żółwia i rybki, dekoruję stoły bukietami, temperuję kredki..

 

8.30 – 11.00 : Praca własna.

Pracuję indywidualnie lub w małych grupach z pomocami i materiałem Montessori. Pracuję również używając języka angielskiego. Realizuję projekty tematyczne. Jem śniadanie i sprzątam po sobie.

 

11.00 – 11.30 : Krąg tematyczny.

Spotykam się w kręgu, aby porozmawiać o swoim samopoczuciu i pogodzie, uzupełnić kalendarz i omówić temat dnia. Mogę pokazać wszystkim swoje prace i inne „skarby”. Gimnastykuję się, bawię i śpiewam po polsku i angielsku.

 

11.30 – 13.00 : Pobyt w ogrodzie.

Wychodzę na świeże powietrze w każdą pogodę. Mam czas na swobodną zabawę.

 

13.00 – 14.00 : Obiad.

Myję ręce i nakrywam do stołu. Zasiadam do wspólnego posiłku, życząc wszystkim "smacznego". Po obiedzie sprzątam stół i płuczę naczynia. Myję zęby, twarz i ręce.

 

13.30 – 15.00 : Odpoczynek z książką / Leżakowanie.

Siadam lub kładę się na kocu i oglądam książki. W grupie słucham czytanej przez panią lektury. Czasami słucham bajki lub odpoczywam przy relaksacyjnej muzyce. Śpię jeśli tego potrzebuję.

 

14.30 – 16.30 : Podwieczorek / Praca własna / Zajęcia dodatkowe.

Pracuję z pomocami i materiałem Montessori. Zjadam podwieczorek i sprzątam po sobie. To również czas na zajęcia taneczne, basen, ceramikę lub capoeirę.

 

16.30 – 18.00 : Zajęcia świetlicowe.

W zależności od pogody wychodzę do ogrodu lub pracuję w sali. W tym czasie mogę również zjeść drugi podwieczorek. Sprzątam pomoce i porządkuję otoczenie. Na koniec żegnam sie z wszystkimi.

 


facebook